Tài liệu Introduction to 3D Game Engine Design Using DirectX 9 and C#

Thảo luận trong 'Căn Bản' bắt đầu bởi Thúy Viết Bài, 5/12/13.

  1. Thúy Viết Bài

    Thành viên vàng

    Bài viết:
    198,891
    Được thích:
    167
    Điểm thành tích:
    0
    Xu:
    0Xu
    Introduction to 3D Game Engine Design Using DirectX 9 and C#
    Introduction
    Chapter 1 - Overview
    Chapter 2 - User Interface
    Chapter 3 - Hanging Ten—A Ride Through the Rendering Pipeline
    Chapter 4 - Basic 3D Objects
    Chapter 5 - Complex 3D Objects
    Chapter 6 - Camera—The Player’s View of the World
    Chapter 7 - Adding Some Atmosphere—Lighting and Fog
    Chapter 8 - Artificial Intelligence—Adding the Competition
    Chapter 9 - Game Audio—Let’s Make Some Noise
    Chapter 10 - Game Physics—Keeping It Real
    Chapter 11 - Tools of the Trade
    Index
    List of Figures
    List of Tables
    List of Examples
     

    Các file đính kèm:

Đang tải...