Tài liệu Building XNA 2.0 Games - A Practical Guide for Independent Game Development

Thảo luận trong 'Căn Bản' bắt đầu bởi Thúy Viết Bài, 5/12/13.

  1. Thúy Viết Bài

    Thành viên vàng

    Bài viết:
    198,891
    Được thích:
    167
    Điểm thành tích:
    0
    Xu:
    0Xu
    About the Authors xiii
    About the Technical Reviewer xv
    Acknowledgments . xvii
    Introduction . xix
    ■CHAPTER 1 A .NET Snapshot 1
    ■CHAPTER 2 A Crash Course in XNA 19
    ■CHAPTER 3 Planning Your Game . 41
    ■CHAPTER 4 The Map Editor 51
    ■CHAPTER 5 The Character Editor 93
    ■CHAPTER 6 Bringing It to the Game . 127
    ■CHAPTER 7 Particle Mayhem . 171
    ■CHAPTER 8 XACT Audio, Rumble, and More . 221
    ■CHAPTER 9 Scripting, AI, and Depth (and Death) 249
    ■CHAPTER 10 Menus, a HUD, and Deployment . 291
    ■CHAPTER 11 Postprocessing Effects . 333
    ■CHAPTER 12 Networking 361
    ■APPENDIX A Designing the Wraith . 399
    ■APPENDIX B Storage 413
    ■INDEX . 421
     

    Các file đính kèm:

Đang tải...