Tài liệu Beginning .NET Game Programming in VB.NET

Thảo luận trong 'Lập Trình' bắt đầu bởi Thúy Viết Bài, 5/12/13.

  1. Thúy Viết Bài

    Thành viên vàng

    Bài viết:
    198,891
    Được thích:
    167
    Điểm thành tích:
    0
    Xu:
    0Xu
    Contents at a Glance
    Foreword xi
    About the Authors .xiii
    About the Technical Reviewer .xv
    Credits xvi
    Acknowledgments .xvii
    Preface xix
    Introduction .xxi
    Chapter 1 .Nettrix: GDI+ and Collision Detection .1
    Chapter 2 .Netterpillars: Artificial Intelligence and Sprites 65
    Chapter 3 Managed DirectX First Steps: Direct3D Basics and DirectX vs. GDI+ .141
    Chapter 4 Space Donuts: Sprites Revisited 207
    Chapter 5 Spacewar! 245
    Chapter 6 Spacewar3D: Meshes and Buffers and Textures, Oh My! .271
    Chapter 7 Adding Visual Effects to Spacewar3D 327
    Epilogue Taking Your Next Steps 343
    Bonus Chapter Porting .Nettrix to Pocket PC 351
    Appendix A Suggested Reading .371
    Appendix B Motivations in Games .375
    Appendix C How Do I Make Games? .381
    Appendix D Guidelines for Developing
    Successful Games 391
    Index 399
     

    Các file đính kèm:

Đang tải...