Tài liệu Advertising and Promotion – McGraw Hill

Thảo luận trong 'Kế Toán - Kiểm Toán' bắt đầu bởi Thúy Viết Bài, 5/12/13.

  1. Thúy Viết Bài

    Thành viên vàng

    Bài viết:
    198,891
    Được thích:
    167
    Điểm thành tích:
    0
    Xu:
    0Xu
    [TABLE=width: 720]
    [TR]
    [TD=align: left]
    [FONT=Arial><p align=]Organizations in both the private and public sectors have learned that the ability to communicate effectively and efficiently with their target audiences is critical to their success. Advertising and other types of promotional messages are used to sell products and services as well as to promote causes, market political candidates, and deal with societal problems such as alcohol and drug abuse. Consumers are finding it increasingly difficult to avoid the efforts of marketers, who are constantly searching for new ways to communicate with them .

    ​[/TD]
    [/TR]
    [TR]
    [TD]Quảng cáo và Chiêu thị[/TD]
    [/TR]
    [TR]
    [TD=align: left]Bất cứ doanh nghiệp nào cũng cần phải thực hiện quảng cáo và chiêu thị (khuyến mãi). Nếu bạn làm ở bộ phận kinh doanh, hay là chủ doanh nghiệp, hoặc muốn ra làm riêng . thì bạn nên có ebook này.
    [/TD]
    [/TR]
    [/TABLE]
     

    Các file đính kèm:

Đang tải...